Anasayfam Yap Sık Kullanılanlara Ekle

Erdoğan: ’ABD’yle Ortak Çıkar ve Değerlere
ABD’DE TÜRKEVİ DUALARLA AÇILDI
Boğaziçi Üniversitesi’nde akademisyenler kazandı

Akşener İYİ Parti’nin aldığı oyu Bitlis’te açıkladı - SİYASET - Ajans 09/ Aydın Haber

AKŞENER İYİ PARTİ’NİN ALDIĞI OYU BİTLİS’TE AÇIKLADI
BU HABERİN EKLENME TARİHİ 28-07-2021 / 12-23

Anasayfa'ya Dön 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Tüm Siyaset Haberleri
Akşener İYİ Parti’nin aldığı oyu Bitlis’te açıkladı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, esnaf ziyaretlerine devam ettiği Van İlinde esnaf ziyaretlerine başlamadan Ahlat İlçesinde Selçuklu Meydan Mezarlığını ziyaret etti. Kabristan ziyareti sonrası gazetecilerin sorularını yanıtlayan Akşener, İYİ Parti’nin anketlerde aldığı oyun yüzde 16 olduğunu bu oyu yüzde 20’ye çıkaracaklarını söyledi.

Mezarlık ziyaretinin ardından gazetecilerin sorularını cevaplandıran Akşener, araştırmalarda partinin yüzde 16 çıktığını, bunu yüzde 20 yapmak için tekrar yollara düştüğünü ve ikinci aşama için de Ahlat’ta start verdiklerini söyledi.

Akşener, açıklamasında şöyle konuştu;

“Ben Bitlis’te merkezi de Ahlat’ta partinin kurulduğu an sanırım bir hafta sonra buraya geldik. Parti burada kuruldu, resmiyeti Ahlat’ta yaptık. Sebebi şuydu, ben Anadolu’yu gezerken bir soru sormuştum Ahlat’a, Adilcevaz’a Tatvan’a ne kadar turist geliyor. Ahlat’a ve Adilcevaz’a hiç gelmediğini ekonomik olarak bir katkı olmadığını söylemişlerdi, buraya dikkat çekmek amaçlı, ekonomisine bir katkım olabilir miydi birincisi. Sonra bir ev kiraladım burada. Sonra Ahlat’a geldim bayramı burada geçirdim Türkiye’de duymayan da duydu. Sonra Cumhurbaşkanı geldi burada bir saray yaptırdı. Şimdi soruyorum başka ne isterseniz benden? Bu netlikte söylüyorum bir siyasi partinin genel başkanı diyor ki Ahlat’ta ev tutacağım ve bayramı burada geçireceğim ve sözünü de tutuyor. Daha sonra yerelin dışına taştı ulusal televizyonlarda verildi Ahlat’a dikkat çekildi sonra Ahlat birden keşfedildi iyi bir şey yani. Sonra da Sayın Cumhurbaşkanı burada bir saray yaptı, niye yaptı demiyorum. Şimdi inşallah orada bayramların birini geçirir, orada çalışan insanların Ahlatlı olmasına dikkat ederler, Ahlatlı işsiz gençleri alırlar. Bu arada sarayı görmek için Ahlat’ı görmek için Türkiye’nin her tarafından Ahlat’a insanlar gelir böylece Ahlat’ın ve yan ilçelerin ekonomisi gelişir. Ben kendime böyle bir misyon çizmiştim çok şükür onunla ilgili bir mesafe aldık."

PARTİYİ YÜZDE 20’LİK BİR PARTİ HALİNE GETİREBİLMEK İÇİN YENİDEN YOLLARA DÜŞÜYORUZ

"Şimdi niye bugün buradayım? Bizim partimiz kuruldu, seçme gidildi ondan sonra 31 Mart geldi ve sonuçta bugün itibarı ile bizim partimizin bütün araştırmalarda ortalaması yüzde 16. Şimdi yüzde 16’lık bir partiyi yüzde 20’lik bir parti haline getirebilmek için yeniden yollara düşüyoruz, arkadaşlarımızla birlikte. Biz aşama aşama gidiyoruz, şimdi Bitlis merkezde bir sorun vardı onu Türkiye ille paylaştık, bütün televizyonlar verdiler, Bitlis’teki çetelere dikkat çektik. Ben burada bulunmadan geçemedim, şimdi ikinci aşama için de Ahlat’ta start veriyoruz.”
Akşener, Van’ın Erciş, Çaldıran ve İpekyolu ilçelerinde esnaf ziyaretleri yaparak, esnafın derdini dinleyecek.

Akşener İYİ Parti’nin aldığı oyu Bitlis’te açıkladı : Google'da Ara

E-MAİL :

SİYASET

ERDOĞAN’DAN "YURT" PAYLAŞIMI:

Cumhurbaşkanı Erdoğan, devlet yurtlarına ait kapasite bilgilerini paylaşarak, "Ülkemizin geleceğini emanet edeceğimiz gençlerimizle aramıza, birilerinin

ERDOĞAN: ’ABD’YLE ORTAK ÇIKAR VE

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 76. Birleşmiş Milletler Genel Kurulu’nun üst düzey toplantılarına katılmak için çıktığı dört g