İGDAŞ’IN TETE1 SPONSORLUĞUNDA ŞOK GELİŞME

İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyen yandaşların iktidardan aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıktı.

İktidardan milyonlarca liralık maddi yardım alan yandaşlar İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyerek, “İGDAŞ, İmamoğlu yandaşı kanallara para hattı döşemiş” yorumunu yapmakta utanmadılar. TELE 1 Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ ise yandaşların son saldırısına dair bir açıklama yaptı ve “bırakın bu soytarılıkları” dedi.

Uzun süredir yandaş medya tarafından hedef gösterilen ve kapatılmakla tehdit edildiklerini açıklayan muhalif kanallar KRT ve TELE 1’e yeni bir saldırı dalgası başladı.

Yandaş medya, İBB’nin iştiraki İGDAŞ’ın iki kanala verdiği sponsorluk desteğini dillerine doladı. Yandaş Takvim, konuyu “İGDAŞ İmamoğlu yandaşı kanallara para hattı döşemiş” başlığıyla haberleştirdi.

Öte yandan İGDAŞ’ın iki muhalif kanala ayda milyon liraya varan paralar aktardığını iddia edenler de oldu.

‘BIRAKIN BU SOYTARILIKLARI’

TELE 1 Genel Yayın Yönetmeni Merdan Yanardağ ise yandaşların son saldırısına dair bir açıklama yaptı ve “bırakın bu soytarılıkları” dedi.

“AKP’nin trolleri TELE 1 ve KRT’ye saldırıyor” diyen Yanardağ, İGDAŞ bu iki kanala neden sponsor olduğunu ise “Açıklayayım; İGDAŞ, TELE 1’in Hava Durumu bandına sponsor oldu, doğru Çünkü TELE 1 Türkiye’nin en güvenilir kanallarından biri. Yani iyi bir PR çalışması yaptı. Üç kuruş paraya. Para mı? Neredeyse bedava” sözleriyle anlattı

Buna göre:

  • Kapanmak üzere olan Türk Medya’ya bağlı yayın kuruluşlarına 5 milyon 764 bin TL,
  • Turkuaz Holding’e bağlı yayın kuruluşlarına 15 Milyon 293 bin TL
  • YeniŞafak ve TVNET’e 9 Milyon 127 bin TL
  • AKİT grubuna  3 Milyon 008 bin TL
  • Kanal7, Haber 7, Ülke TV’ye 1 Milyon 409 bin TL
  • Selahattin Aydoğdu’nun sahip olduğu MS Yapı ve Medya’ya ait olan İstanbul TV ve İstanbul Ajans’a 1 Milyon 575 bin TL
  • Demirören Medya Grubunun sahip olduğu Milliyet, CNN Türk, Kanal D, Hürriyet için 689 bin 647 TL
  • Ciner Holding’in sahip olduğu HaberTürk ve Show TV için 493 bin 705 TL
  • İhlas Grubuna ait olan Türkiye Gazetesi ve İhlas Haber Ajansı için 1 Milyon 189 Bin TL
  • SETA Vakfına ait olan KRİTER Dergisi için 342 bin 242 TL
  • TÜGVA’ya ait olan Fikirname ve Özçekim için 55 Bin TL
  • hurhaber. com için 125 Bin TL
  • superhaber.com için 284 Bin TL
  • Hadi Özışık’ın Sahibi olduğu internetmedya.com’a 340 bin 900 TL
  • Metin Avni Özgürel’in sahip olduğu Yeni Birlik Gazetesine 203 Bin 040 TL
  • Abdurrahman Uzun’un sahip olduğu Türkiye haber merkezi için 60 Bin TL verildiği ortaya çıktı.